5:54 PG 0 Comments A+ a-

FOODS PADA 21/11/2016

UNTUK makanan hari ahad saya terlupa ambik gambar so tak dapat saya nak update dalam blog niee,,,,😂😂😂 hal ini kerana saya ade kajian lapangan dari pagi sampai malam....
Tapi utk hari 21/11/16 ade tapi saya tak ingat nak post semalam so saya post hari ni je ya.....

Sarapan.....( Tiada)

Pagi tu saya memang tak sempat nak sarapan sebab saya kena naik bus pukul 7:15 pagi dan terpaksa saya skip sarapan ....
Makanan Tengahari..... 
Makanan tengahariku...
Makanan tengahari saya berlaukan ayam masak tomyam, sardin dengan sayur kangkung. Walaupun gambar tak begitu menarik perhatian tapi makanannya agak sedap.....
Buah belimbing adalah sebagai pencuci mulut selepas habis makan........


                                                                                                                Makanan Malam

Makanan malam saya simple je iaitu cucur sayur dan kuih bom yang saya beli kat gerai berdekatan dengan pintu timur UPSI. Kerana malam tu saya ade meeting so saya makan yang simple2 je.😉😉😉  
Cucur sayur


Kuih Bom